söndag 1 april 2018

Steg i någon riktning

Nu har jag gjort det. Med många flikar öppna, på två olika datorer eftersom Cyklisten så klart också är involverad. Trodde inte att det skulle kunna ta så många timmar och kräva så mycket koncentration. 

Jag har googlat barnvagnar.

Kanske eventuellt har vi kommit fram till något, det bästa hade så klart varit att hitta en begagnad variant av den modell som hittills är favoriten, men frågan är om man kommer att ha sån tur. När ska man förresten köpa barnvagn? Det känns ju lite fånigt att göra det redan nu, men vad vet jag.
 
Idag lyser för övrigt solen för tredje dagen i rad, det hade inte kunnat bli ett mer perfekt påskväder. Jag har inte gjort särskilt mycket i påsk, bakat lite bröd (inbillar mig som alltid när jag har bakat bröd att jag nu kommer att göra det varje helg...), fixat med god påskmat, suttit i soffan och halvsovit, och hunnit med en påskvisit med tillhörande frosseri hos några vänner, och kollat på diverse naturprogram, joggat ett varv. 
 
Jag har däremot inte öppnat Meg Wolitzer-boken ännu, känner liksom hur ögonlocken sakta rör sig neråt varje gång jag försöker läsa något annat än bloggar. Tänker att det får vara så, att påsken är en väldigt tillåtande högtid.

Inga kommentarer:

Den senaste tiden

Det har varit några bra veckor med bättre balans, eller så är det bara ljuset och den begynnande våren som trots bakslag ju kommer. Jag tänk...